2009. augusztus 11., kedd

Nyári cipellőim





Telitalpú: H&M, Saru: Zara

6 megjegyzés:

  1. Az a Zara saru!!! MESÉS!!!!! :D:D

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Pedig mennyit gondolkodtam, hogy ezt válasszam vagy egy másik lilát.

    VálaszTörlés
  3. Bár már nem túl aktuális, de nagyon szép az a saru. Bőr? meddig bírta? :))

    VálaszTörlés
  4. Szia Nusika!

    Nem bőrből van, tavaly nyárig tudtam használni, mostanra már nagyon megviselt állapotban van, de nagyon szerettem. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Judi,

    köszi a választ. Nem csodálom, hogy szeretted, nagyon csini darab. Akkor 3 évig csak bírta. :) A talpa nem jött szét? Nekem is vanvlábujjközös sarum a Zara-ból (idén vetem), azért kérdezem. Masszívnak tűnik, csak hamar kopik a talpa, főleg elől.
    Bocsi a sok kérdésért. :)
    Szuper a blogod amúgy.

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Az pont nem látszik a képen, de van benne egy trf jelzés szövetből, az kopott el rajta legelőször, de az annyira nem zavaró, egy kicsit aggódtam, hogy szétnyílik az eleje, de nem volt vele gond. Igazából még most sem ment szét, de a talpán vannak repedések (nem a földdel érintkező, hanem a lábbal érintkező részen) már nem szép és ront a viselésén is. Még a Sümegi várhoz is felmásztam benne és nem dörzsölte ki a lábam. :)

    Köszi a dicséretet! :)

    VálaszTörlés