2011. április 3., vasárnap

Fésülködő asztalok


Nagyon vágyom egy fésülködő asztalra, jobban mondva inkább egy sminkes asztalkára, mert inkább csak arra használnám.


Ez egy nagyon szép változat, de nem szeretnék, ilyen túldíszítettet, bár szerintem ehhez hasonlót egyébként is nagyon nehéz lenne találni.



Ez a fajta megoldás tetszik a legjobban, amihez lecsukható tükör tartozik. A lecsukott részben lehet a sminkeket vagy ékszereket tartani. Szerintem nagyon praktikus.


Hát lehet, hogy nálam állandóan nyitva lenne a tükör, ahogy itt is.
Remélem sikerül majd ehhez hasonló szépséget találnom.

6 megjegyzés:

  1. Én is nagyon vágyom egy fésülködő asztalra. Ezek nagyon szépek. :) Leginkább a 3.-at tudnám elképzelni a szobámba, csak nem feketébe. Tökéletes lenne. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az utolsó tetszik nagyon :$ eltudnám képzelni a szobámban :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az első a kedvencem, finom, nőies és nem túl díszes. Valószínű, én nem tudnám kihasználni :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem van,de nem ilyen szépséges mint ezek:)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy mindenki talál magának kedvére valót. :)

    Hát én is inkább világosabb színben gondolkozom.

    VálaszTörlés