2010. február 8., hétfő

Kreatív blogger

Az a megtiszteltetés ért, hogy kaptam egy díjat, ez már a második :). Köszönet érte Narancsvirágnak, akitől kaptam. Ha jól emlékszem úgy találtam még a blogjára, hogy Sasha Pivovarova-ról kerestem infókat és az ő blogját is kiadta. Nagyon megtetszett úgyhogy rögtön a könyvjelzőim között landolt.:)

1. Tényleg nagyon-nagyon köszönöm Narancsvirágnak, hogy elküldte ezt nekem!
2. Kiteszem a logót az oldalamra.
3. Belinkelem, akitől kaptam.
4. Írok 7 dolgot magamról.
5. Tovább adom a díjat.
6. Belinkelem az oldalukat.
7. Megjegyzést hagyok nekik, hogy biztos tudjanak a díjról.

Narancsvirág blogja: http://csodaorszag.blogspot.com/ ugye, hogy már a neve is tetszetős


7 dolog magamról (eddig még nem írtam magamról, ideje elkezdeni) :

1. Egy kisebb faluban élek, Győr-Moson-Sopron megyében.
2. Nagyon szeretem a cicákat, per pillanat 2 van.
3. Szeretnék megtanulni olaszul és franciául, bár erre kisebb esélyt látok, hogy valaha is megvalósítom.
4. Az abszolút kedvenc együttesem a Maroon 5, már nagyon várom az új albumukat.
5. Az utolsó könyv amit olvastam Mary Hooper Az édességek kicsiny boltja
6. Nem tudok úszni, szóval még egy dolog, amit még meg kell tanulnom.
7. Régen utáltam a pirosat, de most nagyon vágyom egy piros kabátkára.

Akinek szeretném tovább adni a díjat: Nikoletta
http://frightfullychic.blogspot.com/

Mert azt szeretném, hogy folytassa a blogolást, mert szvsz van érzéke hozzá és szeretném a további írásait olvasni.



1 megjegyzés: