2011. február 22., kedd

Először is már majdnem egy hete nem írtam ide, ez szégyenletes dolog. Ennek ellenére lettek újabb rendszeres olvasóim, aminek nagyon örülök. Drágák vagytok. <3


Múltkor felpakoltam ide egy csomó Catrice lakkot és kijelentettem, hogy a Chanel zölddel fogom kezdeni, hát nem éppen így tettem. Helyette egy koszoslilát választottam, ami a legtöbb esetben inkább barnás. Nekem nagyon tetszik

De legközelebb már tényleg a Chanel zöld jön.


Áh, miért nem én vagyok ezen a képen... Ha jól tudom ez egy Zara saru, remélem idén is előrukkolnak valami hasonló szépséggel.

3 megjegyzés:

  1. Nem szeretem a lilát, de ez valamiért nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  2. Hol lehet ilyen lakkott venni Judi?

    VálaszTörlés
  3. Zitu: A Catrice termékeket Rossmanban lehet venni. Nézz körül a termékeik között elég nagy a választék. :)

    VálaszTörlés