2011. február 16., szerda

A legédesebb blogger


Ilyen cuki díjat kapni nagyon jó érzés és köszönöm, hogy gondoltatok rám és a blogomra, Mariann, Dominika, Esztili és Tündérke.

A szabályok értelmében meg kell neveznem 10 dolgot, amit nagyon szeretek és képpel kell őket illusztrálni.

1. magazin olvasás

2. Kócos haj, mint aki éppen most ébredt.

3. Gyűrűk

4. Apple

5. Körömlakkok

6. Sorozatok

7. Animált gifek. Katt. a képre

8. Hógömbök

9.Dinnyés dolgok

10. Csillogás

Most pedig már csak az maradt hátra, hogy megnevezzek további 10 édes bloggert.

9 megjegyzés:

  1. Köszi Judi!!!:)

    Aaaaaaaah az a pasi!Elkérhetem?^^ :D xD

    VálaszTörlés
  2. köszönöm:) tök jó dolgokat írtál, úgy megkívántam a dinnyéét :D

    VálaszTörlés
  3. Igyekeztem jókat válogatni, bár így is belekerült pár tipikus. :)

    Megérdemeltétek. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Bocsi a zavarásért, de a blogom átköltözött erre a címre: http://esztiii-fashionismylife.blogspot.com/ Még egyszer bocsi.. Jók a képek!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy gondoltál rám is! Azt hiszem, majd kiteszem az oldalsávba, mert nagyon szeretném magyar blogoknak továbbadni ezt, de akiket ismerek és szeretek, azoknak már a Stylish bloggert odaadtam.

    VálaszTörlés
  6. Én nemrég akadtam rá a blogodra, és nagyon jó ízlésed van, meg kell hogy mondjam :) Kb 3 napja folyamatosan nyitva van ez az oldal a böngészőben, és tobzódom a régi bejegyzésekben^^ Szóval így tovább csajszi!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm, nagyon jól esik ez Évi!

    VálaszTörlés